Unityのグラフィック、UnrealEngineを軽く凌駕する
1: 稼げる名無しさん 2023/05/08(月) 20:40:54.15 ID:1rywOF8/0.net
2: 稼げる名無しさん 2023/05/08(月) 20:41:59.53 ID:1rywOF8/0.net
3: 稼げる名無しさん 2023/05/08(月) 20:43:11.02 ID:1rywOF8/0.net
1001: 以下名無しさんに代わりまして管理人がお伝えします 1848/01/24(?)00:00:00 ID:money_soku
うん?
こういうのを自分でシェーダーを書かずに作れますよってことでOK?
こういうのを自分でシェーダーを書かずに作れますよってことでOK?
以下のようにあるのでそういう話ではないかな。
Enemies is the latest project by Unity’s award-winning Demo Team. It showcases Unity’s capabilities for powering high-end visuals in 2022, including the latest improvements to its High Definition Render Pipeline (HDRP), new high-end Adaptive Probe Volume lighting system, an all-new strand-based Hair solution, and an evolved Digital Human toolkit.
詳細はこちら(日本語):https://unity.com/ja/srp/High-Definition-Render-Pipeline
最近はあまりゲームエンジンの技術を追いかけていなかったので、どのエンジンが優れているかまではわからないな。